T’interessa una eina gratuïta per potenciar el teu butlletí electrònic?

Si t’interessa potenciar o posar en marxa un butlletí electrònic, pots fer ús de l’eina gratuïta que han presentat l’Institut de Periodisme Donald W. Reynolds i el Crosscut Public Media anomenada “Opt In”. Ha estat creada especialment per a periodistes i proposa estratègies per treure el màxim profit a les newsletters.

Malgrat que les xarxes socials han assolit un gran protagonisme en la comunicació entre empreses i consumidors/usuaris, les newsletters o butlletins electrònics continuen sent una eina útil que fa servir l’e-mail per a connectar-se amb el públic. Ara, una eina anomenada “Opt In” proposa estratègies i millores per treure’n el màxim profit. Un cop registrats i mitjançant un qüestionari relatiu a les audiències, els objectius, model de negoci, idioma…etc , l’eina avalua, fa un diagnòstic i proposa un seguit de recursos i propostes per a la presa de decisions. Aquest procés de definició mitjançant qüestionari té una durada aproximada d’una hora.

Les institucions impulsores –Institut de Periodisme Donald W. ReynoldsCrosscut Public Media– presenten així una eina útil per a les redaccions.

+MÉS INFORMACIÓ