Domicili

Actualment la seu social de Ràdio Associació es troba a Diagonal, 477 de Barcelona, però les seves diverses ubicacions al llarg del temps han reflectit la seva importància dins el l’entramat social. L’any 1923 als locals de “Radiosola”, es fa una reunió d’on sorgeix l’Associació Nacional de Radiodifusió (ANR), al carrer València, 200. El 14 de novembre de 1924 l’emissora s’ubica en un pis de l’Hotel Colon, situat a la Plaça de Catalunya, tocant al Passeig de Gràcia. El 1925 l’emissora es trasllada a l’Hotel Florida, al Tibidabo.

Les oficines de L’ANR són en un pis de la Plaça del Rei. Després es traslladen al número 12 del carrer Casp de Barcelona fins l’agost de 1929. Després d’interessar-se per un local del carrer de Trafalgar, s’acaba traslladant el novembre de 1929 al c/ Fontanella, 12 de Barcelona. El Juliol de 1930 es traslladen a l’entresòl del núm. 25 de la Ronda Universitat. I el 1933, i amb la denominació definitiva, RÀDIO ASSOCIACIÓ DE CATALUNYA inaugura oficines i estudis a la Rambla dels Estudis, 8 de Barcelona.

El 1980, un cop recuperada l’entitat, el domicili social de RAC, SCCL s’instal·la a Rambla de Catalunya, 15, entl. 2a. Del 1984 al 2000 el domicili social de RÀDIO ASSOCIACIÓ DE CATALUNYA, SCCL es va ubicar al C/ Aragó, 281, 2n 2a.