S’inicien a Rubí les trobades de divulgació en ruta sobre els pioners i el centenari de la ràdio

Ràdio Associació de Catalunya, ha iniciat aquest dilluns, les xerrades en ruta que tenen com a objectiu difondre arreu del país la personalitat dels pioners de la radiodifusió. Qui eren? Com es relacionaven? Quins eren els seus objectius i quines van ser les dificultats que van haver de superar. El primer acte s’ha fet a la Biblioteca Martí Tauler de Rubí presentat per Jordi Margarit, president de Ràdio Associació. La trobada ha estat organitzada per l’Aula d’Extensió Universitària de la ciutat.

Durant tot l’any s’han previst un seguit de trobades per tot Catalunya que presentaran la importància d’aquests pioners en la celebració del centenari de la ràdio. La idea d’itinerància ha estat present des del primer moment que es va plantejar el centenari, tot imitant els actes de divulgació sobre la radiodifusió que els pioners i l’Associació Nacional de Radiodifusió van portar a la majoria de comarques de Catalunya.