Ràdio Associació guanya el Premi a la Comunicació i Divulgació de les TIC

La 29a Nit de les Telecomunicacions celebrada aquest 20 de març a l’Auditori de Barcelona ha premiat Ràdio Associació de Catalunya amb el Premi  a la Comunicació i Divulgació de les TIC. Jordi Margarit, president de la cooperativa, i Margarida Moles, coordinadora del centenari, van ser els encarregats de recollir i agrair el premi.

El jurat de la 29a Nit de les Telecomunicacions ha atorgat el Premi a la Comunicació i Divulgació de les TIC a Ràdio Associació de Catalunya per donar a coneixer la història de la primera emisora de ràdio de l’estat espanyol, Radio Barcelona EAJ1 impulsada per l’Associació Nacional de Radiodifusió ANR, mes tard RAC, així com la història dels primers anys de la Ràdio en el any del seu 100 aniversari. El jurat valora el treball de recerca i de documentació per a reconstruir la història i el fet d’impulsar i preparar un pla de celebració de l’aniversari.

Podeu trobar la gala de la 29 Nit de les Telecomunicacions en aquest enllaç del Youtube https://www.youtube.com/watch?v=wBmFoM2gtds (lliurament del premi a Ràdio Associació en el punt 1:23:20)

La resta de guardonats de la gala són:

Premi d’Honor al fundador d’inLab FIB, codirector de LogiSim i exdegà de la Facultat d’Informàtica de Barcelona, Josep Casanovas. Premi Salvà i Campillo, Alan Turing i JoanClarke a Víctor Canivell (Qilimanjaro Quàntum Tech). Reconeixements també per la directora de l’Institut Eugeni d’Ors de Badalona, Cristina Steegmann; Susana Prado (INETUM); i Eduard Martín (Mobile World Capital). L’estudiant d’Enginyeria Informàtica i Enginyeria Electrònica de Telecomunicació en la UAB, AinhoaCastany, el Premi al Talent Jove. La Direcció general d’Administració Digital, el Centri de Telecomunicacions i Tecnologies de laInformació, el Consell de Col·legis Farmacèutics de Catalunya i el Col·legi Oficial de Metges deBarcelona han rebut un reconeixement especial.

La Nit de les Telecomunicacions és organitzada conjuntament per l’Associació Catalana d’Enginyeria de Telecomunicació i Tecnologies Digitals (Telecos.cat) i pel Col·legi Oficial d’Enginyeria Informàtica de Catalunya (COEINF).