Les televisions van multiplicar per 15 les hores dedicades a la final del mundial de futbol femení

L’esport femení està començant a ser objecte d’interès de les plataformes audiovisuals i, en conseqüència, del televident. O a l’inrevés. Sigui com sigui, les dades d’audiència del Mundial de Futbol Femení d’aquest estiu a França presenten un indicador molt positiu, cosa a la qual ha ajudat el paper de les televisions que, per exemple, han multiplicat per 15 les hores d’emissió dedicades a la final del mundial respecte a la del 2015.

En total, les hores dedicades a la final del Mundial de Futbol femení 2019 van ser 15,1 milions d’hores vistes. L’any 2015 en van ser 1 milió. Cal destacar les xifres dels Paísos Baixos -que jugava la final davant els Estats Units- amb un 88% de share  i una audiència màxima de 6,3 milions de persones.

La UER (Unió Europea de Radiodifusió) oferia informació de l’esdeveniment a través del portal Eurovision Sport. Els usuaris hi van passar un promig de 24 minuts connectats, dels quals un 32% eren dones, i el 55% menors de 34 anys.

+MÉS INFORMACIÓ