La Intel•ligència Artificial i la Posveritat, entre les tendències del sector de la comunicació corporativa

L’Anuari de la Comunicació 2018 de la Direcció de Directivos de la Comunicació s’ha presentat aquest mes de setembre tot destacant les cinc tendències que es creu que marcaran el futur del sector: Intel·ligència Artificial, Posveritat, Comunicació Visual, Management i Marketing-Comunicació.

Aquest mes de setembre s’ha presentat a Sevilla l’Anuari de la Comunicación 2018. Les cinc tendències que destaquen de la comunicació corporativa i el perfil competencial dels directors de comunicació: Intel·ligència Artificial, Posveritat, Comunicació Visual, Management i Marketing-Comunicació.

Altres dades que es recullen són que un de cada 4 dircoms està integrat en la direcció de Marketing. No obstant això, a l’Estat Espanyol és a la inversa, ja que només un 5 % dels dircoms s’integren al departament de Marketing. El perfil del dircom a l’Estat és d’una dona de 30 a 45 anys i periodista amb postgrau en Comunicació.

Algunes de les dades de l’Anuari són extretes de l’Internacional Global Communication Report.

+MÉS INFORMACIÓ