El govern commemorarà durant el 2024 el centenari de la ràdio i els 125 anys de cooperativisme a Catalunya

El govern català ha aprovat avui els esdeveniments i les personalitats que seran objecte de commemoració per part de la Generalitat de Catalunya el pròxim any 2024. Entre el llistat de celebracions es troba el centenari de la ràdio i els 125 anys del cooperativisme a Catalunya, dos esdeveniments als quals Ràdio Associació de Catalunya s’afegirà com a cooperativa i com a hereva de la memòria dels pioners de la radiodifusió.

La Generalitat de Catalunya aprova cada any un seguit de celebracions destacables. L’objectiu és posar en relleu, recuperar i divulgar la memòria de personalitats i esdeveniments històrics, artístics, científics o culturals que han deixat empremta en el patrimoni col·lectiu dels catalans. De cara al 2024, del llistat hi ha dos fets directament connectats amb Ràdio Associació com són el centenari de la ràdio i els 125 anys de cooperativisme a Catalunya. Les activitas que la cooperativa organitzarà per aquestes celebracions s’afegiran al calendari de les commemoracions institucionals.

COMUNICAT DE PREMSA DEL GOVERN