Jordi Margarit recorda a RAC1 els inicis de l’emissora líder i els 90 anys de Ràdio Associació

El president de Ràdio Associació de Catalunya, Jordi Margarit, ha estat avui conversant a “El cafè de les 3″ de RAC1 amb Toni Clapés i Elisenda Camps. Margarit ha recordat els primers dies de la posada en funcionament de RAC1 ara fa 20 anys, la gala pendent dels premis Ràdio Associació i els 90 anys de la posada en funcionament de l’emissora republicana.

Toni Clapés i Elisenda Camps han conversat avui amb el president de Ràdio Associació de Catalunya, Jordi Margarit, per fer memòria dels 20 anys de RAC1 ja que ell és un dels periodistes que són a la ràdio des del primer dia. La conversa ha començant parlant de la gala dels Premis Ràdio Associació que s’havia de celebrar el passat 25 de març i que es va haver d’ajornar per l’actual situació d’alarma. Margarit ha confirmat que s’intentarà fer la gala amb un format adaptat a les circumstàncies.

A la conversa, també s’han recordat els 90 anys de la posada en funcionament de l’emissora Ràdio Associació, commemoració que es volia fer coincidir amb la celebració de la festa dels premis.

Podeu escoltar la conversa en aquest enllaç: