Convocatòria dels 24ns Premis Ràdio Associació coincidint amb la commemoració del centenari de la ràdio

Ha arribat l’hora. Ha arribat el centenari de la radiodifusió a Catalunya i ho volem celebrar amb una edició especial dels 24ns Premis Ràdio Associació. Per això, com ja vam anunciar l’any passat, s’avança el termini de manera excepcional. El Consell Rector de Ràdio Associació obre la convocatòria de la Vint-i-quatrena edició dels “Premis Ràdio Associació” i “Guardó 1924”.

BASES DELS PREMIS 2024

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ 2024

Us convidem a presentar candidatures i a participar en aquesta convocatòria especial. Els programes /podcast han d’estar emesos entre el 2 de març de 2023 i el 15 de gener de 2024, data en què finalitza el període de presentació de les propostes.

Com sempre, la convocatòria s’adreça a tots els territoris de parla catalana, fent èmfasi en les diferents especificitats tecnològiques i humanes. Les quatre categories a les quals es poden presentar candidatures són:

• Millor Programa de Ràdio
  • Millor Programa de Ràdio Local
  • Innovació, tant en concepció com en format
  • Inclusió

Queden a criteri del jurat les propostes per al reconeixement:

• Millor Professional
  • Premi a l’Excel·lència
  • Guardó 1924, adreçat als treballs audiovisuals

En un any excepcional esperem una edició extraordinària. Celebrarem el Centenari de la Ràdio a Catalunya tot recordant la posada en funcionament d’EAJ1-RàdioBarcelona a càrrec d’un grup de pioners entusiastes i visionaris que van creure en aquesta novetat tecnològica com a element de dinamització social i cultural, i que es van aplegar en l’Associació Nacional de Radiodifusió (ANR), que el 1933 canvia el nom pel de Ràdio Associació de Catalunya.

Adjuntem les bases de la convocatòria i el formulari d’inscripció.