Com han de ser els informatius en l’era digital? Jornada de l’Observatori per a la Innovació de la Informació a la Societat Digital

El 24 i 25 de novembre se celebra a la Universitat Autònoma de Barcelona, a Bellaterra, un seminari que amb el títol “Informatius en l’era Digital” intentarà presentar els reptes del periodisme mòbil, el periodisme ciutadà, el futur de la informació o la innovació en continguts informatius. Aquestes reptes seran exposats per professionals de diversos mitjans estatals i internacionals.

Una de les propostes que també es presentaran és el resultat de l’experiència del seguiment informatiu del Saló del Manga de Barcelona, a partir d’un procés creatiu pensat per explicar-ho des dels dispositius mòbils.

L’Observatori per a la Innovació dels Informatius en la Societat Digital és una plataforma impulsada per Radio Televisión Española i portada a terme per  la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), la Universidad CEU San Pablo i l’Escola Superior d’Administració i Direcció d’Empreses (ESADE). L’objectiu de la plataforma és donar visibilitat a les darreres tendències en l’àmbit dels informatius i la televisió.

PROGRAMA DEL SEMINARI