Carles Cuní, propietari del Grup Flaix, nou president de l’Associació Catalana de Ràdio

Després de celebrar aquest dilluns una junta extraordinària, l’Associació Catalana de Ràdio ha nomenat Carles Cuní com a nou president de l’entitat, en substitució de Miquel Miralles. Cuní, amb més de quaranta anys d’experiència en el món de la ràdio, és l’actual president i propietari del Grup Flaix.

(NOTA DE PREMSA DE L’ACR). El canvi en la junta de l’ACR s’ha produït amb els mecanismes que preveuen els estatuts a conseqüència del nomenament de Miquel Miralles com a nou conseller del CAC. El president sortint ha assegurat que la provada experiència de Carles Cuní “en la consolidació d’un grup de comunicació d’èxit i referència són la garantia de la seva capacitat per presidir l’Associació”.