Una Wiki intenta agrupar les organitzacions que treballen per la llibertat d’expressió al món

La Journal Protection Wiki (JPW)  és una plataforma digital que permet comparar i contrastar les organitzacions dedicades a protegir els periodistes que pateixen amenaces. De moment, ja s’han inclòs 15 organitzacions de diversos països.

La iniciativa nascuda fa 20 anys des de la Fundación para la Libertad de Prensa de Colòmbia té com a objectiu ajudar els periodistes a comprendre de quina manera actúen els grups que treballen per la llibertat de premsa, quin ha estat el seu impacte i a quins desafiaments s’encaren.

La JPW compta amb el suport de l’Open Society Foundations i la International Media Support.

Podeu trobar la informació aquí: journalistsprotection.org