Un taller mostra als socis de Ràdio Associació eines per llegir de manera crítica els mitjans de comunicació

Aquest dilluns 29 de novembre s’ha celebrat el taller “Eines per llegir de manera crítica els mitjans de comunicació” adreçat als socis de la cooperativa Ràdio Associació. El taller és una de les recompenses per haver col·laborat amb micromecenatge en l’edició de l’anuari Media.cat.

Socis de Ràdio Associació de Catalunya van participar ahir en una jornada de formació virtual gràcies al taller “Eines per llegir de manera crítica els mitjans de comunicació”, que va impartir el periodista i professor Yerai S. Iborra.

La xerrada va exposar algunes de les línies vermelles que no ha de traspassar el periodisme i es van plantejar un seguit de recomanacions per a la ciutadania a l’hora de donar credibilitat a una informació.

El taller s’havia anat ajornant a causa de la COVID. Podeu consultar el treball realitzat pel Media.cat l’any 2020 aquí.