“Radioencantats”, la nova campanya de l’ACR per captar publicitat a la ràdio

L’Associació Catalana de Ràdio (ACR) ha presentat una nova campanya per mostrar la ràdio com una de les millors eines per fer publicitat. La campanya es diu “Radioencantats” i els protagonistes seran els propis oients de les ràdios, els “radioencantats”, que podran explicar un bon record  o una bona experiència amb un producte que van descobrir gràcies a la ràdio. L’estructura de la campanya, que s’emetrà per les emissores privades de Catalunya, es basarà en els missatges que deixaran aquests oients.

L’anterior campanya de l’ACR, “Radioeficàcia” va rebre el reconeixement dels Premis Ràdio Associació 2015 amb una Menció d’Honor  per la reivindicació de la ràdio com a mitjà totalment vigent en l’àmbit de la projecció comercial i publicitària.

L’Associació Catalana de Ràdio (ACR) integra totes les cadenes i emissores comercials privades que operen a Catalunya. Té com a objectiu la promoció i el desenvolupament de la radiodifusió privada comercial a Catalunya, en un entorn legal i econòmic canviants, així com la defensa de l’exercici de la llibertat d’expressió en el mitjà radiofònic.

+ Informació