Ràdio Associació de Catalunya convoca els 23ns Premis Ràdio Associació, edició prèvia a la del centenari de la ràdio

Ràdio Associació de Catalunya obre avui el període de presentació de candidatures dels 23ns Premis Ràdio Associació per reconèixer, un any més, la feina dels professionals i col·laboradors que han acompanyat l’oient durant el darrer any amb  emissions fetes entre el 19 de març de 2022 i l’1 de març del 2023, data en què finalitza el període de presentació dels treballs. Aquesta és l’edició prèvia a la del centenari de la fundació de l’Associació Nacional de Radiodifusió -que el 1933 canvia el nom per Ràdio Associació de Catalunya- i que va posar en funcionament l’any 1924 Ràdio Barcelona.

BASES 23ns PREMIS RÀDIO ASSOCIACIÓ

FITXA D’INSCRIPCIÓ

Com sempre, la convocatòria s’adreça a tots els territoris de parla catalana, fent èmfasi en les diferents especificitats tecnològiques i humanes. Les quatre categories a les quals es poden presentar candidatures són:

• Millor Programa de Ràdio
  • Millor Programa de Ràdio Local
  • Innovació, tant en concepció com en format
  • Inclusió

Queden a criteri del jurat les propostes per al reconeixement:

• Millor Professional
  • Premi a l’Excel·lència
  • Guardó 1924, adreçat als treballs audiovisuals

El jurat, com en les anteriors edicions, el presideix Carles Solà i el formen Imma Tubella, Assumpció Maresma, Joan Manuel Tresserras i Jordi Margarit.

Anteriors convocatòries han premiat, entre d’altres: Antoni Bassas, Joaquim M. Puyal, Josep Cuní, Toni Clapés, Neus Bonet, Jordi Basté, Albert Om, Toni Soler, Manel Fuentes, Joan Barril, Miquel Calçada, Joel Joan, Carles Cuní, Sílvia Coppulo, Josep M. Bachs, Xavier Bosch, Manuel Borrell, Àlex Gorina, Xavier Graset, Josep M. Francino, Marta Romagosa, Joan M. Pou, Sergi Cutillas, Quim Masferrer, Jaume Nolla, Quim Monzó, Núria Ventura, Mònica Terribas, Anna Punsí, Maria Núria Revetlle, Benet Iñigo, Xavier Bundó, Marc Giró, Jordi Armenteras … i diferents programacions d’àmbit local. Us adjuntem les bases de la convocatòria i el formulari d’inscripció.