L’emissora municipal de Picassent lliura els premis escolars de relats radiofònics

Ràdio l’Om de Picassent ha organitzat per segon any consecutiu el Concurs de Relats Radiofònics. L’objectiu del mitjà de comunicació local és “acostar la ràdio a les escoles i fomentar i inculcar la importància de la informació de proximitat entre la comunitat educativa del municipi”, ha assenyalat el periodista i director de Ràdio l’Om, Julio Gómez. La convocatòria ha comptat amb una una nombrosa participació dels escolars de Picassent i amb la ràdio i la imaginació com a elements comuns.

Els premis, que s’han lliurat aquest divendres 29 de maig, han estat dividits en quatre categories: Primària, Secundària (1er Cicle), Secundària (2n Cicle) i Batxiller. Els finalistes i guanyadors i guanyadores han rebut per part de l’alcaldessa, Conxa García i el regidor de Joventut i Cultura, Jaume Sobrevela, els diplomes acreditatius del guardó a més dels premis patrocinats per Caixa Popular i l’Associació de Comerciants i Serveis de Picassent. Alícia Soler, directora de l’entitat bancària,  i Ramón García, president de l’associació, han volgut fer costat a esta iniciativa que ha tingut com a guanyadors als següents xiquets i xiquetes:

Primària: Ariadna Vayà Guzman, del CEIP Mare de Déu de Vallivana.

Secundària (1er Cicle): Alfonso Soriano Carreras, la Nostra Escola Comarcal.

Secundària (2n Cicle): German González Romero, escola Ausiàs March.

Batxillerat: Mireia Sánchez Cáceres, escola Ausiàs March.

Més informació.

Vídeo YouTube.