La ràdio a Catalunya augmenta en audiència i en inversió publicitària

L’Associació Catalana de Ràdio (ACR) ha presentat avui l’informe sobre la situació de la ràdio a Catalunya. Les xifres indiquen que la ràdio com a mitjà ha augmenta la seva audiència, amb un índex de penetració que ha passat del 55,6 al 63,6%, amb un 14,4 % d’augment en aquest període. A més, també es confirma  que aquest 2014 és el primer any, des que va començar la crisi econòmica i publicitària, que la inversió de la ràdio a Catalunya ha augmentat. I ho ha fet un +2,5%.

Justament, a l’edició d’enguany dels Premis Ràdio Associació es va atorgar una Menció d’Honor a l’ACR per la seva campanya de captació d’anunciants “Radioeficàcia”.

D’altra banda segons les dades d’AIMC incorporades a aquest informe, a Catalunya hi ha 3.988.000 oients de ràdio majors de 14 anys. D’aquests, 3.074.000 escolten ràdio en català. Això suposa un “share” del 68,3% del total d’audiència radiofònica de Catalunya.

Nota de premsa de l’ACR