L’Asociación Española de Radio Online (AERO) es dissol en una decisió presa durant la seva darrera assemblea

En l’assemblea celebrada el passat 20 de juny, l’Asociación Española de Radio Online (AERO) va aprovar la dissolució de l’entitat set anys desprès de la seva creació. La principal causa d’aquesta decisió és la “insuficient participació” i conseqüent “falta de representativitat per continuar el projecte”.

L’Asociació Española de Radio Online (AERO) va nèixer el 2012 amb l’objectiu de compartir i divulgar informació rellevant sobre la Radio Online, els seus entorns d’usabilitat, continguts, tecnologia, monetització i compartir-los en l’àmbit professional, institucional, i en el entorn d’universitats, o centres d’estudi.

Ara fa dos anys l’AERO presentava el seu primer directori de Ràdio Online amb la referència d’1 miler d’emissores que emeten per internet, entre les quals algunes de catalanes.

+MÉS INFORMACIÓ