La ràdio també protagonitza la vigília de Reis amb la transmissió de les Cavalcades

reis2Ràdios grans i petites també protagonitzaran un any més la Cavalcada de Reis amb la transmissió des de tots els punts de Catalunya. Com en elles, el foment de les tradicions ha estat present en l’activitat de Ràdio Associació de Catalunya, especialment de cara a fer participar els nens que corrien el risc de quedar-ne al marge.  I com no, els Reis en són una de les més destacades fins el punt que Ràdio Associació organitzava als anys 30 representacions per fer arribar la il.lusió a tothom.

A la imatge, es pot veure una fotografia d’aquestes representacions (Fons Brangulí /Arxiu Nacional de Catalunya). L’altra imatge correspon al muntatge de la portada de la revista del 7 de gener de 1933 editada per Ràdio Associació “Catalunya Ràdio”.