El president de Ràdio Associació rebrà el Premi Pantera de l’Arca de Noé

Aquest dissabte, Jordi Margarit, president de Ràdio Associació de Catalunya- RAC, rebrà el Premi Pantera 2019 de l’associació Arca de Noé per la defensa dels valors humans i els drets de les persones.

El president de Ràdio Associació de Catalunya-RAC, Jordi Margarit, serà guardonat amb el PREMI PANTERA 2019, i la periodista esportiva, Cristina Cubero, amb el PREMI GASELA 2019. EL PREMI PAPARRA 2019 ha estat atorgat a la presidenta del CoNCA i gestora cultural, Vinyet Panyella.

Els guardonats rebran els premis el proper dissabte 16 de novembre, a les 13.30 hores, a l’Hotel Subur Marítim de Sitges.

Els  Premis Pantera i Gasela, van ser instaurats per l’Arca de Noè, per iniciativa del periodista, Josep Maria Lladó, ara fa 52 anys, per premiar la tasca professional de dos periodistes que s’haguessin destacat per la defensa dels valors humans i els drets de les persones.

L’Arca de Noè, des de la celebració dels seu 75è aniversari, l’any 2002, també premia persones o col·lectius que es destaquin per la seva defensa de valors socials i culturals amb el Premi Paparra.