Covid-19: Puja la confiança en els mitjans de comunicació i baixa en les xarxes socials

La comunicació en temps de Covid-19 està generant un seguit d’efectes que afecten de ple el tipus de consum de comunicació. A Gran Bretanya han aconseguit posar xifra a la confiança que generen els mitjans informatius en contraposició a les xarxes socials en aquests moments. Així, hi ha dades que asseguren que en aquest estat, s’ha incrementat en un 25 % la confiança en els mitjans de comunicació mentre que ha baixat un 29% la confiança en les xarxes socials. 

En època de crisi, sembla que el consumidor d’informació té prioritat per buscar mitjans consolidats. Un dels primers estudis que han aparegut en aquest sentit es troba a Gran Bretanya on un seguit d’indicadors fan afirmar que ha augmentat en un 25% la confiança en els mitjans de comunicació. Això significa que un 70% dels consumidors confien en la marca informativa. En contraposició a aquesta xifra, hauria baixat un 29% la confiança en les xarxes socials.

Podeu trobar més dades de Gran Bretanya aquí:

https://www.thedrum.com/news/2020/03/23/experts-say-trust-news-brands-up-must-be-retained-coronavirus-crisis-continues

https://pamco.co.uk/

DADES D’ALTRES ESTATS DE COMPORTAMENT DAVANT EL COVID-19:

https://www.edelman.com/sites/g/files/aatuss191/files/2020-03/2020%20Edelman%20Trust%20Barometer%20Coronavirus%20Special%20Report_0.pdf