Avui fa 100 anys que es funda l’Associació Nacional de Radiodifusió

Tal dia com avui de fa 100 anys (100 anys!!!!!!) es funda l’Asociación Nacional de Radiodifusión (ANR), que el 1933 canvia el nom per Ràdio Associació de Catalunya. Una història d’empenta, innovacions, persecucions, silencis i resistència. La història del país.

#pionersràdio #100anysràdio

És una història èpica i d’èxits perquè malgrat els temps convulsos sobreviu als entrebancs constants. L’ANR / Ràdio Associació ha impulsat projectes de ràdio i de televisió i n’ha acompanyat d’altres. Sempre amb un objectiu clar: enfortir la llengua i la cultura catalana. I així ho ha fet quan l’estat ho ha permès.

Gràcies a tots els qui ens heu acompanyat per arribar fins a aquí. Als qui ens han ajudat i als qui ens silenciat o menystingut, perquè això també forma part del camí.

Gràcies a tots: pioners, locutors, tècnics, redactors, administratius, publicistes…., i als milers de socis que ha tingut l’entitat i desprès cooperativa.

NOSALTRES SÍ QUE RECORDEM ELS VOSTRES NOMS. PER MOLTS ANYS!