73 candidatures opten a guanyar la convocatòria especial dels 24ns Premis Ràdio Associació de l’any del centenari de la ràdio

Un total de 73 candidatures s’han presentat a la 24a convocatòria dels Premis Ràdio Associació, una edició especial que comparteix protagonisme amb la commemoració del centenari de la ràdio i que coincidiran en la gala del centenari que se celebrarà al Palau de la Música el proper dilluns 26 de febrer.

Aquesta convocatòria presentava canvis importants en els terminis de presentació de les candidatures perquè la gala se celebrarà aquest mes de febrer en lloc del mes d’abril o maig en què habitualment se celebra. Una altra dada a destacar és la reducció dràstica de les candidatures provinents del País Valencià i de les Balears, que sempre havien comptat amb una participació important.

Els guanyadors es faran públics en una roda de premsa el proper 1 de febrer.

Les candidatures presentades es distribueixen en les següents categories:

A9 PREMI RÀDIO ASSOCIACIÓ AL MILLOR PROGRAMA
B35 PREMI RÀDIO ASSOCIACIÓ AL MILLOR PROGRAMA DE RÀDIO LOCAL