Una campanya de la UER vol demostrar l’impacte positiu dels mitjans públics en la societat

La Unió Europea de Radiodifusió (UER) ha posat en marxa una campanya anomenada “Keep Media Good” per unificar un missatge de valoració dels mitjans públics. La campanya es basa en un vídeo on s’expliquen històries reals en què la intervenció de la ràdio o la tv pública ha tingut un efecte positiu.

La campanya “Keep media Good” neix per posar en valor els mitjans públics davant la proliferació de notícies falses, desequilibris polítics, debats sobre finançament i la proliferación de mitjans “on line”. L’objectiu és manifestar que els valors d’aquests mitjans són els d’informar, inspirar, involucrar i innovar.

+PODEU VEURE EL VÍDEO I MÉS INFORMACIÓ DE LA CAMPANYA AQUÍ.

La Unió Europea de Radiodifusió (UER) agrupa 73 membres de 56 països europeus, i 33 associats d’Àsia, Àfrica i Amèrica.  La UER opera els serveis d’Eurovisió i Euroràdio.