Més de la meitat dels catalans s’informa de temes polítics mitjançant la ràdio o el diari en català, segons el CEO

Un nou estudi dóna dades sobre el consum de mitjans de comunicació a Catalunya Aquest divendres es van publicar els resultats de la segona onada del 2015 de l’Estudi Baròmetre d’Opinió Política, presentat pel Centre d’Estudis d’Opinió (CEO). D’acord a aquest informe, el 53,8 dels enquestats escolta els informatius de les ràdios en català i el 48,5 llegeix diaris en català.

La mostra, que es va fer mitjançant un total de 2000 enquestes, també aporta dades interessants sobre el consum d’informació per internet. Així, el 19,6 % dels catalans s’informa dels temes polítics per les xarxes socials i butlletins electrònics, el 18,2% per diaris i revistes electròniques sense especificar, el 14 % per LaVanguardia.com;  el 9,4% per l’Ara.cat, el 8,5% per El País (digital);  el 7,6 % per El Periódico (digital), el 7,2% per VilaWeb,  el 3,1 % per El Mundo i el 3,1% pel Diario Público.

ESTUDI BARÒMETRE D’OPINIÓ POLÍTICA (2a ONADA)

Leave a reply

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *