L’audiència de televisió es mesurarà aviat en el seu conjunt, sumant els múltiples dispositius en xarxa

Les xifres d’audiència són un dels motors més importants que mouen el mercat publicitari,. Però els canvis en la manera de consumir televisió fan que aquesta referència hagi de buscar noves fórmules per computar els televidents d’una manera més ajustada. Aquest mes de maig, l’AIMC ha fet una trobada amb experts que ja han anunciat l’arribada de mesuradors d’audiència “Total TV”, que inclouran el consum mitjançant tots els dipositius.

Aquest 23 de maig, l’Asociación para la Investigación de Medios de Comunicación (AIMC) ha organitzat una trobada d’experts en mesurar audiències. Un dels participants, Jennie Beck, Cap d’Operacions per a EMEA a Kantar Media, ha exposat un nou concepte per mesurar l’audiència: és el “Total TV” que assegura que aviat arribarà a l’estat espanyol i que consisteix en la medició de la fusió audiovisual d’experiències a través dels diversos dispositius online, com ordinadors (de sobretaula o portàtils), smartphones, tablets, consoles de videojocs, entre d’altres, i sense oblidar la televisió convencional. En aquest sentit, Beck ha indicat que l’estat ocupa les primeres posicions en penetració de la televisió intel·ligent.

+MÉS INFORMACIÓ