La convocatòria dels 18ns Premis Ràdio Associació iguala el rècord de participació de l’any passat amb 86 candidatures

La 18a convocatòria dels Premis Ràdio Associació ha aconseguit igualar el número de candidatures de l’any passat, mantenint així el rècord de participació de totes les edicions. L’apartat amb més participació ha estat un any més el de Millor Programa de Ràdio Local, amb 44 programes (Categoria B). Al Premi a la Innovació opten 16 programes (Categoria C), 15 al Millor Programa (Categoria A) i 11 al Premi a la Inclusió (Categoria D).

El jurat presidit per Carles Solà Ferrando amb Imma Tubella, Assumpció Maresma, Joan Manuel Tresserras, Jordi Margarit i com a secretària Margarida Moles, farà públic el seu veredicte el dia 5 d’abril en roda de premsa. La gala de lliurament se celebrarà a l’auditori de l’ONCE de Barcelona el dijous 3 de maig.