Dos membres del Consell Rector de Ràdio Associació protagonitzen un premi atorgat al Col•legi de Periodistes

Aquest divendres 23 de febrer l’Arca de Noè ha fet el lliurament dels premis Pantera i Gasela 2017, atorgats al Col·legi de Periodistes de Catalunya. Curiosament, el lliurament ha estat protagonitzat per dos periodistes membres del Consell Rector de Ràdio Associació de Catalunya. Per un costat, el president de l’entitat, Jordi Margarit, que és membre de l’Arca com a “cabirol del Pirineu”; i per l’altra, el vocal del nostre consell, Francesc Canosa, que recollia el premi també com a vocal de la Junta del Col·legi.

La festa de lliurament dels premis de l’Arca de Noè s’ha fet al restaurant Can Soteras de Barcelona. Els premis Pantera i Gasela s’han atorgat al Col.legi de Periodistes per tal de retre homenatge a tots els periodistes de Catalunya. A la mateixa trobada, també s’ha lliurat el Premi Paparra al dibuixant, escriptor i humorista, José María Pérez “Peridis”.

+ INFORMACIÓ