Es presenten 102 candidatures als 20ns Premis Ràdio Associació

Un total de 102 candidatures s’han presentat per optar a quatre de les categories dels 20ns Premis Ràdio Associació. Les candidatures mostren el bon estat de la ràdio en català mitjançant la diversitat temàtica i territorial de les propostes.

Coindidint amb el Dia Mundial de la Ràdio, aquest 13 de febrer finalitzava el termini per presentar candidatures als 20ns Premis Ràdio Associació. En total s’han rebut 102 candidatures repartides de la següent manera per categories:

Categoria A: Premi al Millor Programa de Ràdio: 18 candidatures

Categoria B: Premi al Millor Programa de Ràdio Local: 44 candidatures

Categoria C: Premi a la Innovació. 18 candidatures

Categoria D: Premi a la Inclusió: 22 candidatures

Els guanyadors es faran públics en roda de premsa el proper 3 de març. La gala de lliurament de premis –presentada pels Òscars (Andreu, Dalmau)– es farà el dimecres 25 de març, a 2/4 de 8 del vespre a la SALA TEATRE del CCCB (Alerta: canvi d’espai respecte a les anteriors edicions).