#ThoEstasPerdent, la campanya per augmentar la presència de les dones esportives als mitjans

Aquest 24 de gener comença la campanya que amb el nom #ThoEstasPerdent vol promoure l’augment de la informació esportiva protagonitzada per dones per contribuir a avançar cap a la plena igualtat i trencar estereotips. L’Associació Catalana de Ràdio (ACR) -i les emissores que en formen part- és una de les entitats que col·labora en la campanya.

La campanya #ThoEstasPerdent s’ha presentat avui per promocionar i visibilitzar l’esport femení als mitjans. L’objectiu és promoure que les dones esportistes tinguin més presència als mitjans, contribuint així a avançar cap a la plena igualtat, trencar estereotips socials i mediàtics respecte l’esport femení i posicionar-lo com un contingut d’interès i capaç d’atraure grans audiències. Podeu escoltar una de les falques de ràdio aquí:

*INFORMACIÓ, MATERIALS I COMPROMISOS A LA WEB: https://www.thoestasperdent.cat/

*DOCUMENT AMB EL COMPROMÍS DELS MITJANS

La campanya s’inicia també avui i consta d’un espot de televisió, una falca de ràdio i diverses càpsules audiovisuals per a la televisió i les xarxes socials protagonitzades per cinc esportistes catalanes de màxim nivell: Mireia Belmonte (natació), Laia Sanz (motociclisme), Alexia Putellas (futbol), Laia Palau (bàsquet) i Maria Vicente (atletisme). També compta amb la col·laboració d’altres esportistes reconeguts, tant masculins com femenins, que contribuiran a difondre el gest viral de la campanya mitjançant les xarxes socials.

La proposta és del Consell de l’Audiovisual de Catalunya, en col·laboració amb la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física, l’Institut Català de les Dones i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, amb la col.laboració de l’Associació Catalana de Ràdio (ACR).