Avui fa 81 anys, Ràdio Associació de Catalunya iniciava les emissions dedicades a la ”Catalunya Gran”

Del 17 de setembre al 29 d’octubre de 1934, Ràdio Associació de Catalunya organitza un catalunya_gran_1seguit d’emissions dedicades a la “Catalunya Gran”, coincidint amb les Festes Commemoratives del desè aniversari de la Radiodifusió catalana (1924-1934).

La programació s’estructura en emissions informatives i culturals que donen a conèixer aspectes de cadascun dels territoris. Així, el 17 de setembre es dedica a Balears, el 22 a Tarragona, el 24 a Barcelona, l’1 d’octubre al País Valencià, el 8 d’octubre a Occitània, el 15 d’octubre al Rosselló, el 22 a Girona i, finalment, el 29 d’octubre a Lleida.

Ràdio Associació organitza les emissions a través de les seves pròpies emissores (EAJ15 Barcelona, EAJ38 Girona, EAJ42 Lleida i EAJ33 Tarragona) i en col·laboració amb emissores de cadascun dels territoris, tot constituint una espectacular xarxa territorial d’emissió.

Podeu trobar més informació amb la descripció de les programacions que s’adjunten.catalunya_gran_2

La imatge principal correspon al gràfic de 1934 que mostra les emissions organitzades dedicades a la “Catalunya Gran”.