Convocatòria dels 16ns Premis Ràdio Associació

Ha finalitzat el termini d’inscripció de candidatures per a optar als premis de la 16a convocatòria dels Premis Ràdio Associació, els guardons que reconeixen la feina i l’enginy dels professionals de la ràdio en català. Ràdio Associació de Catalunya, SCCL, dóna nom als premis que conserven la denominació de l’emissora que als anys 30 era el referent informatiu i professional a Catalunya.

Els apartats que s’inclouen a la convocatòria són: millor professional, millor programa de ràdio, millor programa de ràdio local, premi d’Innovació i Guardó 1924. Els premis fan especial incidència en les innovacions de continguts i de tecnologia dels programes de ràdio presentats.

El jurat, com en les anteriors edicions, el presideix Carles Solà i el formen Imma Tubella, Assumpció Maresma, Joan Manuel Tresserras i Jordi Margarit.

Anteriors convocatòries han premiat, entre d’altres: Antoni Bassas, Joaquim M. Puyal, Josep Cuní, Toni Clapés, Neus Bonet, Jordi Basté, Mònica Terribas, Albert Om, Toni Soler, Manel Fuentes, Joan Barril, Miquel Calçada, Joel Joan, Carles Cuní, Sílvia Coppulo, Ramon Rovira, Josep M. Bachs, Xavier Bosch, Manuel Borrell, Xavier Graset, Josep M. Francino, Marta Romagosa, Joan M. Pou, Sergi Cutillas,  Francesc Mauri o Santi Nolla.

Els interessats podeu consultar les bases de la convocatòria i el formulari d’inscripció adjuntats en aquesta entrada.