Ràdio Associació s’afegeix al manifest en favor de la creació d’un Museu de la Ràdio a Barcelona

Aprofitant la data del 13 de febrer, Dia Mundial de la Ràdio, els programes L’altra ràdio, de Ràdio 4, i el Cocodril Club, de Ràdio Marca, han presentat una iniciativa en què demanen la creació d’un Museu de la Ràdio a Barcelona. Ràdio Associació de Catalunya és una de les primeres adhesions al manifest. El president de la cooperativa, Jordi Margarit, participa aquesta tarda en la gravació d’un programa de L’altra ràdio a l’Ateneu Barcelonès, en què es parlarà d’aquest projecte.

El manifest en favor d’un Museu de la Ràdio a Barcelona proposa la creació d’un centre didàctic i lúdic dedicat a preservar la memòria sonora del mitjà radiofònic. El manifest es presenta justament avui, 13 de febrer, Dia Mundial de la Ràdio. Els promotors es trobaran aquesta tarda a les 19h a l’Ateneu Barcelonès durant la gravació de dos programes de L’altra Ràdio, de Ràdio 4, presentat per Cinto Niqui.

Jordi Margarit, president de Ràdio Associació, participarà en aquest enregistrament, així com d’altres periodistes representatius de l’àmbit radiofònic. Margarit també serà entrevistat per diverses emissores del territori com a representant de l’entitat pionera de la ràdio a Catalunya i a l’Estat.

Aquí podeu llegir i signar el manifest: https://altraradio.cat/formulari.html

Cal recordar que la UNESCO va determinar el 13 de febrer  com a Dia Mundial de la Ràdio perquè fa referència a la data de 1946 en què es va crear Ràdio Nacions Unides. El lema de la celebració d’enguany és “Ràdio i Esports”.

+ INFORMACIÓ DEL DIA MUNDIAL DE LA RÀDIO