Jordi Margarit participa en els actes de commemoració dels 30 anys de Ràdio Santa Perpètua

L’emissora municipal de Santa Perpètua de la Mogoda celebra durant aquest mes de març el seu 30è aniversari amb un seguit d’actes. Una de les activitats programades ha estat la conferència que aquest 27 de febrer ha fet Jordi Margarit, president de Ràdio Associació de Catalunya i director adjunt de RAC1.

El periodista Jordi Margarit ha fet aquest dimecres una xerrada sobre la ràdio local al Consell de Mitjans de Comunicació de Santa Perpètua de la Moguda, on se celebra el 30è aniversari de l’emissora municipal. Margarit ha basat la seva conferència en explicar els valors de Ràdio Associació de Catalunya i el paper de la ràdio local. Amdòs àmbits conflueixen en els conceptes de territorialitat i de normalització de la llengua catalana.