Els periodistes Bonet i Canosa s’incorporen al Consell Rector de Ràdio Associació de Catalunya

En l’assemblea de Ràdio Associació de Catalunya celebrada ahir a Barcelona, es va aprovar la incorporació dels periodistes Neus Bonet i Francesc Canosa al Consell Rector de Ràdio Associació de Catalunya, que va ratificar Jordi Margarit com a president de la cooperativa.

Neus Bonet és també professora de la UPF i la URL i degana del Col·legi de Periodistes de Catalunya; i Francesc Canosa, escriptor, guionista de televisió i professor de la Facultat de Comunicació Blanquerna.

L’assemblea de Ràdio Associació de Catalunya també va aprovar un seguit de línies de treball que tenen com a objectiu situar la cooperativa històrica com a entitat de referència del sector tot estudiant propostes de col·laboració amb projectes de recuperació de la memòria història en connexió amb àmbits docents i professionals.

COMPOSICIÓ DEL CONSELL RECTOR.