El CAC ha fet públic l’”Informe sobre l’Audiovisual a Catalunya” en què s’analitza l’estat i les tendències d’aquest sector. Els apartats inclouen aspectes com la legislació, l’economia i l’empresa, l’oferta i el consum de continguts audiovisuals a la ràdio, la televisió i internet. Una de les dades que s’inclouen indica que, en relació a la ràdio, els oients catalans destinem una hora i tres quarts a les emissores. També es pot veure com la franja horària amb més seguiment és el matí, de les 6 a les 12 del migdia.
El Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC) ha publicat l’”Informe sobre l’Audiovisual a Catalunya” que presenta el mapa de situació del sector en televisió, ràdio i internet. En l’apartat de ràdio es constata l’augment del consum d’aquest mitjà en relació a edicions anteriors de l’informe.
Altres dades comparatives interessants són les de consum de ràdio i televisió. Mentre que els catalans destinem 104 minuts a escoltar la ràdio, gastem 217 minuts (el doble del temps) a veure la televisió.
L’informe també indica que el consum de ràdio generalista és el que més puja, tot i que la ràdio musical continua sent la més escoltada. La franja horària amb més oients és la de 6 del matí a 12 del migdia, que inclou els programes matinals de les grans cadenes, seguida de la de les 12 a 16h.
Si us voleu entretenir a mirar totes aquestes dades podeu consultar l’”Informe sobre l’Audiovisual a Catalunya”