El corrector ortogràfic i gramatical de Softcatalà arriba als 2’5 milions de correccions mensuals

Les xifres publicades per Softcatalà en relació al seu corrector ortogràfic i gramatical indiquen la popularitat que aquesta eina ha aconseguit entre els usuaris que escriuen en català. En només dos anys de posada en funcionament, la xifra ja arriba als 2,5 milions de correccions mensuals.

El servei de correcció es basa en el programa LanguageTool, un programa de codi obert, internacional i multilingüe, amb una comunitat molt activa de desenvolupadors i usuaris. El LanguageTool funciona en més d’una vintena de llengües. El català és una de les llengües més desenvolupades. Ara mateix té més de 2.500 regles que ajuden a fer una revisió lingüística.

Softcatalà és una associació sense ànim de lucre registrada el 1998, l’objectiu bàsic de la qual és fomentar l’ús del català a la informàtica, Internet i les noves tecnologies.

+MÉS INFORMACIÓ