Continúen les xifres de rècord de la ràdio en català: 1,5 milions d’oients

Les dades de la primera onada de l’Estudi General de Medios (EGM) del 2016 que s’han fet públiques avui indiquen que la ràdio en català continua sent la més escoltada del país de llarg, fregant els 1,5 milions d’oients diaris.

RAC1, que és la ràdio més escoltada durant tota la setmana, arriba a la xifra dels 823.000 oients i Catalunya Ràdio als 643.000, la seva millor dada en 15 anys. En l’anterior estudi, publicat el 2 de desembre de l’any passat, RAC 1 tenia una xifra de 852.000 oients i Catalunya Ràdio, de 637.000.

Recordem que la xifra de consum real de ràdio en català és major ja que a aquests números caldria sumar les audiències de la resta d’emissores que emeten en català, tant d’abast nacional com local, temàtiques o generalistes. Bona salut, doncs, per la ràdio en català. Enhorabona de nou a tots els que ho fan possible.