Avui és el Dia Mundial de les Telecomunicacions i Societat de la Informació: treballar per eliminar la bretxa digital

Avui 17 de maig és la data designada per l’ONU per a commemorar el Dia Mundial de les Telecomunicacions i Societat de la Informació que té per objectiu sensibilitzar sobre les possibilitats que ofereix internet i d’altres tecnologies a societats i economies, i per eliminar la bretxa digital.

El Dia Mundial de les Telecomunicacions se celebra tots els 17 de maig des de 1969 per a commemorar la fundació de la Unió Internacional de Telecomunicacions (UIT) i la firma del primer Conveni Telegràfic Internacional al 1865.

El tema d’enguany és: “Esperit empresarial en el sector de les TIC en nom de l’impacte social”. Aquest tema correspon amb la feina que desenvolupa la UTI per alliberar el potencial de joves emprenedors i innovadors dels sector de les TIC, les PYME innovadores, les empreses de nova creació i els pols tecnològics, com a impulsors de solucions innovadores i pràctiques per a avançar en aconseguir els objectius de desenvolupament sostenible, amb especial atenció a les petites i mitjanes empreses dels països en desenvolupament.

+INFORMACIÓ