La innovació digital i l’eficiència de gestió en la premsa de proximitat objecte d’anàlisi del I Premi de Recerca de la Xarxa Vives i l’AMIC

La 1a convocatòria del Premi de Recerca en Model de Negoci per a Periodisme de Proximitat, organitzat per la Xarxa Vives d’Universitats i l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació (AMIC), es va atorgar dijous passat al treball “10 claus per una fórmula més eficient a partir de l’anàlisi de la innovació digital i internacional”, presentat per Carmina Crusafon, professora de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Els resultats d’aquest treball de recerca s’hauran de presentar el 31 de gener del 2016, basats  en els casos més significatius de tres mercats internacionals (Estats Units, Gran Bretanya i França) per identificar els exemples d’èxit i les seves bones pràctiques. L’objectiu de l’estudi és plantejar nous models de negoci que ajudin a encarar el futur del sector i que permeti als dirigents de les empreses de mitjans de proximitat ser cada vegada uns professionals més preparats, amb capacitat crítica i creativitat, que els faciliti millorar realitats i projectes editorials responsables i innovadors, i amb les eines pràctiques per fer front als canvis del sector editorial modern.

El jurat del premi està format per Manuel Camps, director de gestió informativa de Banc Sabadell (patrocinador del premi); Antoni M. Piqué, periodista, consultor i professor a la Universitat Pompeu Fabra, i Andreu Casero, professor a la Universitat Jaume I.

Més informació.

Leave a reply

L'adreça electrònica no es publicarà.