La campanya MúsicaKm0.cat impulsa el consum de la música de proximitat a Catalunya

L’Associació Catalana de Ràdio (ACR), entitat a la qual està associada Ràdio Associació de Catalunya, promou aquest Nadal la música produïda a casa nostra tot sumant-se a la campanya “MúsicaKm0.cat”.

(Nota de premsa de l’ACR). L’ACR ha signat un acord amb l’ICEC del Departament de Cultura per eixamplar la col.laboració amb les entitats que agrupen les productores discogràfiques de Catalunya (APECAT i PAF) i promocionarà amb les emissores de ràdio musical associades, les produccions catalanes durant tot el mes de desembre.

La campanya, sota el nom MusicaKM0.cat , contribuirà a la difusió del producte discogràfic local. En aquest sentit, totes les entitats participants coincideixen a destacar que la ràdio continua essent el millor prescriptor per a la descoberta i promoció de manera simultània i massiva de les produccions musicals.

Aconseguir aplegar en una sola acció promocional totes les emissores musicals privades de Catalunya és, a més, un fet insòlit en la promoció de productes culturals. En l’àmbit de les emissores musicals, l’ACR agrupa unes audiències acumulades de gairebé 2.300.000 oients. Aquesta xifra suposa una penetració de pràcticament el 95 % dels oients de la ràdio musical de Catalunya. La suma de les emissores de l’ACR, arriben també geogràficament a tot el territori, posant en valor tant la ràdio de cadena com la local, tant la ràdio de grans ciutats com la que emet per al territori i comarques.

La campanya comença avui amb una durada de 4 setmanes. Podeu escoltar una de les falques promocionals aquí:

MÉS INFORMACIÓ A LA WEB: https://musicakm0.cat/