El comerç electrònic s’incrementa en un 23% d’acord a les dades de tancament del 2015

La Comisión Nacional de los Mercados y la Competencia va fer públiques el mes passat les dades corresponents al tancament d’any en relació al volum de negoci del comerç electrònic. Aquestes xifres indiquen que la facturació a l’Estat Espanyol es va incrementar en un 23% fins a arribar als 5.309 milions d’euros.

Els sectors d’activitat amb majors ingressos han estat les agències de viatge i operadors turístics, amb el 13,2 % de la facturació total; el transport aeri, amb el 10,3% i la roba, amb el 7’8%. En total s’han realitzat 86 milions de transaccions, un 28,1% més.

El volum de negoci de les compres fetes per internet des d’Espanya a l’exterior és del 44,1%, en webs a dins de l’Estat Espanyol el 41,4%, i des de l’exterior amb Espanya, del 14,6%.

+MÉS INFORMACIÓ