Tal dia com avui de 1934, Ràdio Associació amplia la seva xarxa territorial amb Ràdio Tarragona

L’1 d’agost de 1934 Ràdio Associació tanca un acord de cooperació amb l’emissora ja existent Ràdio Tarragona perquè aquesta passi a formar part de la xarxa territorial que la cooperativa estava posant en funcionament per tot Catalunya.

L’acord es concretava en el terreny de la programació. Precisament, una de les aportacions més destacades de l’emissora de Tarragona era un personatge creat el 1933 anomenat “Maginet”, un nen molt espavilat a qui donava vida Josep M. Terrassa i que es faria molt popular a Radio España (el nom que el franquisme va donar a Ràdio Associació desprès de la Guerra Civil).

La xarxa formada per Ràdio Associació a Barcelona, Ràdio Girona i Ràdio Lleida (inaugurades pocs mesos abans, propietat de Ràdio Associació) i Ràdio Tarragona oferien un potencial d’oients gens menyspreable i les marques publicitàries així ho entenien. Malgrat el pes de la programació conjunta, cadascuna de les emissores oferia espais en desconnexió específics per als seus oients.