Cartes des d’Estremera dels consellers Raül Romeva i Jordi Turull

Avui s’han rebut a Ràdio Associació de Catalunya dues cartes provinents de la presó d’Estremera. Una correspon a Raül Romeva i l’altra a Jordi Turull. Les cartes són respostes a d’altres que la cooperativa va enviar fa unes setmanes. En totes dues, els consellers es mantenen ferms i serens.

La carta del conseller Romeva apel.la als valors de la República en aquest camí que s’ha iniciat i també a la superació dels obstacles, sense renúncies. L’escrit finalitza amb un autorretrat que recorda la situació de presó que està vivint. La nota de Jordi Turull  explica que s’han enfortit les seves conviccions i el seu compromís amb la gent i amb el país.

Dues cartes molt emotives dirigides al consell rector de Ràdio Associació de Catalunya.