El CAC ha publicat el núm. 22 del butlletí de l’Audiovisual amb un seguit de dades sobre consum de mitjans de comunicació a Catalunya. D’entre elles, destaca que la ràdio és el mitjà amb més credibilitat per a la franja d’edat de 50 a 64 anys mentre que la franja de 18 a 24 anys atorga la major percepció de credibilitat a les xarxes socials i deixa la ràdio en darrer lloc.
El Consell de l’Audiovisual de Catalunya ha publicat el Butlletí d’Informació sobre l’Audiovisual a Catalunya corresponent al mes de setembre. L’estudi inclou les xifres d’usos i percepcions dels mitjans audiovisuals. Ens hem entretingut en mirar el quadre relatiu a la percepció de credibilitat amb unes dades que porten a la reflexió: la ràdio és el mitjà amb més credibilitat per a la franja d’edat de 50 a 64 anys mentre que la franja de 18 a 24 anys atorga la major percepció de credibilitat a les xarxes socials i deixa la ràdio en darrer lloc.