La divulgació en ruta del centenari de la ràdio fa parada a Tortosa

Aquest dijous 19 de setembre s’ha celebrat a Tortosa a iniciativa de la demarcació del Col·legi de Periodistes de les Terres de l’Ebre una trobada vinculada a la commemoració del centenari de la ràdio. Ràdio Associació hi ha participat explicant la història dels pioners en una acció que s’inclou dins la proposta de divulgació en ruta que s’ha marcat com a un dels projectes pel 2024.

Jordi Margarit -president de Ràdio Associació fins aquest mes de juny-  ha participat aquest dijous en l’acte organitzat perla demarcació del Col·legi de Periodistes de les Terres de l’Ebre amb motiu del centenari de la ràdio.

La trobada s’ha dividit en dues parts. Jordi Margarit ha exposat una xerrada amb especial incidència en el paper dels pioners sota el títol “100 anys de ràdio a Catalunya”. Per la seva banda, la historiadora Maria Mestre ha fet una conferència amb el títol “95 anys de Ràdio Tortosa”.

En definitiva, una bona iniciativa per conèixer la realitat, entrebancs i èxits de la ràdio de fa 100 anys.