Un 42,3 % dels oients escolta els continguts informatius de la ràdio i el 39,6 els musicals. Aquestes són dades de l’estudi del CAC “Consum i percepcions dels Mitjans Audiovisuals a Catalunya 2019” presentat aquesta setmana al MAC de Granollers. Una altra dada impactant és que la meitat dels joves no escolten la ràdio.
L’estudi del Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC ) “Consum i percepcions dels Mitjans Audiovisuals a Catalunya 2019” presentat aquesta setmana a la mostra audiovisual MAC de Granollers mostra el consum de continguts radiofònics a Catalunya. Les dades indiquen que el 42,3% dels oients escolta continguts informatius, el 39,6% musicals, el 19,4 d’entreteniment, el 15,6 esports, el 7,9 culturals i el 3,2 divulgatius.
Per franges d’edat, cal destacar que la meitat dels joves d’entre 16 i 24 anys el (50,6%) no escolta la ràdio i que la franja d’edat que més ràdio consumeix és la de 50 a 64 anys.
Les emissores generalistes més escoltades són per aquest ordre RAC1, Catalunya Ràdio i la SER. I en relació a les musicals, la primera és los 40, la segona Rock FM i la tercera RAC105.
+ACCÉS A L’ESTUDI “Consum i percepcions dels mitjans audiovisuals a Catalunya 2019”