Seminari internacional sobre periodisme mòbil i drets humans per influir en els processos polítics i impactar en la societat

Del 13 al 17 de juny se celebra a les instal.lacions de RTVE-Sant Cugat un taller per a professionals amb el títol “Mobile Journalism, Media Literacy and Human Rights” . L’objectiu del seminari és el de mostrar com presentar notícies utilitzant els canals i mitjans adequats per a tenir influència en els processos polítics i generar un impacte sobre la societat.

Així, a les sessions programades es parlarà de les oportunitats que representa el nou periodisme mòbil per a l’activisme, fet des de la ràdio i d’altres mitjans, a partir d’eines diverses.

Els participants del curs  inclouen membres de la Universitat Autonoma de Barcelona (UAB, Spain), la Zagreb University (Croatia), el Telecentar (Croatia), el Institute of Art, Design and Technology (Dublin, Ireland),  la ATIT (Belgium) i RTVE.

El curs és organitzat per l’Observatori per a la Innovació dels Informatius en la Societat Digital i s’inclou dins el projecte Y-NEX, que té l’objectiu de formar els joves en l’ús de les TIC.

+ INFORMACIÓ

PROGRAMA DEL SEMINARI