Oberta la convocatòria dels 18ns Premis Ràdio Associació coincidint amb la millor temporada de la ràdio en català

Ràdio Associació de Catalunya obre avui el període de presentació de candidatures dels 18ns Premis Ràdio Associació. Els guardons valoren la feina dels professionals de la ràdio en català i els programes emesos entre el 4 de maig de 2017 i  l’11 de març del 2018, data en què finalitza el període de presentació dels treballs. La convocatòria coincideix amb la millor temporada de la ràdio en català, que ha batut rècords d’audiència.

Les quatre categories a les quals es poden presentar candidatures són: millor programa de ràdio, millor programa de ràdio local, innovació, i inclusió. Queden a criteri del jurat les propostes per al reconeixement al millor professional, el premi a l’Excel·lència i el Guardó 1924, adreçat als treballs audiovisuals.

El jurat, com en les anteriors edicions, el presideix Carles Solà i el formen Imma Tubella, Assumpció Maresma, Joan Manuel Tresserras i Jordi Margarit.

Anteriors convocatòries han premiat, entre d’altres: Antoni Bassas, Joaquim M. Puyal, Josep Cuní, Toni Clapés, Neus Bonet, Jordi Basté, Mònica Terribas, Albert Om, Toni Soler, Manel Fuentes, Joan Barril, Miquel Calçada, Joel Joan, Carles Cuní, Sílvia Coppulo, Ramon Rovira, Josep M. Bachs, Xavier Bosch, Manuel Borrell, Xavier Graset, Josep M. Francino, Marta Romagosa, Joan M. Pou, Sergi Cutillas,  Francesc Mauri, Santi Nolla, Quim Monzó o Núria Ventura.

Els interessats poden consultar les bases de la convocatòria i el formulari d’inscripció a www.radioassociacio.cat. Ràdio Associació de Catalunya, SCCL, dóna nom als premis que conserven la denominació de l’emissora que als anys 30 era el referent informatiu i professional a Catalunya.

Recordem que aquesta temporada la ràdio en català ha batut el seu rècord d’audiència d’acord a les xifres de l’Estudi General de Mitjans (EGM) amb uns números que superen els 1’7 milions d’oients.