Com mesurar l’audiència real dels mitjans de comunicació?

Aquesta és una preocupació constant entre empreses de comunicació i de publicitat. Amb l’objectiu de trobar la fórmula més ajustada, el proper 20 de novembre l’AIMC (Asociación para la Investigación de Medios de Comunicación) organitza a Madrid el 10º Encuentro Internacional sobre Investigación de Medios, en què experts d’aquest sector analitzaran la situació i les tendències actuals en la mesura d’audiències; experts internacionals per a solucions globals.

El títol d’aquesta edició és “El camí cap a la medició integral”, que és un dels principals desitjos del sector amb l’objectiu d’integrar les mètriques que mesuren l’audiència real dels mitjans a través de les diverses plataformes en què es difonen els continguts.

L’Asociación para la Investigación de Medios de Comunicación està formada per les principals empreses que giren entorn de la comunicació i és la responsable de presentar el conegut EGM (Estudio General de Medios) que mesura les audiències a ràdio i televisió, entre d’altres mitjans. Aquestes dades són fonamentals per a moltes graelles de programació i per prendre decisions publicitàries, tant a Espanya com a Catalunya.

+informació